Informacje o Statusie Klienta

Aby korzystać z naszych aplikacji internetowych, najpierw trzeba zarejestrować się w systemie. Rejestracja polega na wypełnieniu formularza, następnie po jego wysłaniu nasz system przesyła numer PIN na konto mailowe użytkownika podane przy rejestracji. Numer PIN należy wpisać na stronie, do której link podajemy w tym samej wiadomości.

Po poprawnym wpisaniu numeru PIN, konto zostaje aktywowane.

Lista statusów i możliwości:

  • Status A - licytacja na aukcjach internetowych, składanie ofert, rezerwacje, zakupy w Galerii Online
  • Status 0 - Użytkownik wypełnił formularz rejestracyjny, ale nie wpisał kodu PIN - [ Co zrobić ]
    Czasami email zawierający PIN nie dochodzi - jest to poza naszą kontrolą. Często wpada do spamu, może być blokowany przez filtry itp. W takim przypadku trzeba nas zawiadomić mailem (agra@agraart.pl) lub telefonicznie (22)625 08 08.
  • Status Vip - uprawnienia, które nadajemy w celu umożliwienia udziału w licytacji Live przez Internet razem z salą aukcyjną - [ jak uzyskać status Vip ]